Бернард Натансон. Маркетинг абортів

наклейки
Joomla
Перегляди: 2149

1913288 695917340447725 129265728 o-e1395697168359«Аборт перетворився на неймовірно гігантського монстра, важко уявити, як загнати його в клітку. Проте, необхідно вживати всіх можливих зусиль, це наша плата. Я один з тих, хто допоміг поширенню цього дикого варварства».

Доктор Бернард Натансон, співзасновник NARAL

Як необмежений аборт був проданий в Америці

Протягом століть, аборт в Америці вважався надзвичайно тяжким злочином. Як могло статися, що менш ніж за десятиліття активних дій групи осіб, необмежений аборт був закріплений як конституційного права найбільшої християнської нації на землі?

Відповідь дуже проста: за допомогою маркетингу. Історія з легалізації вбивства є найбільш успішною маркетинговою кампанією ХХ століття. Ця кампанія була організована Національною лігою захисту абортів і репродуктивних прав (NARAL), заснованою в 1969 році. NARAL знала, що політика піде за культурою. Їх першою метою було переконати американську громадськість, що аборт повинен бути легалізований, і тільки потім лобіювати зміни законів про аборти в країні.

Нижче розкривається тактика NARAL в описі зі слів доктора Бернарда Натансона, одного із співзасновників організації.

NARAL використовувала наступну тактику:

1. Проведення дебатів під гаслами «Свобода вибору!», «Жінки повинні мати право розпоряджатися власним тілом!»

З самого початку лобісти абортів вели обговорення і дискусії про аборти за своїми власними правилами. Вони говорили про вибір, маючи на увазі, що прихильники абортів — прогресивні і жалісливі борці за свободу, а противників абортів представляли відсталими жінконенависниками. Говорячи про аборт, вони робили акцент на виборі, а не на житті, таким чином, незручні питання про життя дитини акуратно відкидалися.

Це була точно продумана тактика успішної кампанії за легалізацію абортів. Я пам’ятаю, ми багато сміялися, коли складали гасла. Ми шукали сексуальні, помітні гасла, щоб захопити громадську думку.

2. Ізолювання та осміювання опонентів

Знаючи, що якщо буде проведено масштабне опитування, ми потерпимо нищівної поразки, ми запропонували вигадані результати вигаданих опитувань. Ми оголосили в засобах масової інформації, що провели опитування і що 60% американців висловилися на користь дозволу аборту. Це тактика самовиправдання брехні. Мало хто хоче бути в меншості.

Ми систематично паплюжили католицьку церкву та її «соціально відсталі ідеї», представляючи католицьку ієрархію в образі лиходія та противника абортів. Ця тема обігрувалася нескінченно. Ми нагодували засоби масової інформації брехнею про те, що «нам відомо, що опір легалізації абортів йде від ієрархії, а не від самих католиків», і «опитування доводять знову і знову, що більшість католиків хочуть реформування закону про аборти».

І ЗМІ під барабанний дріб вселяли все це американському народу, переконуючи людей, що будь-який опір абортам відбувається під тиском католицької церкви, в той час як освідчені католики висловлюються на користь аборту.

Ця тактика була побудована на тому, щоб не було ніяких некатолицьких груп, що протистоять легалізації та поширенню абортів. Той факт, що інші християнські, а також нехристиянські релігії монолітно виступають проти абортів, постійно пригнічувався і ігнорувався, як і думки пролайферів-атеїстів.

3. Виготовлення «фактів»

Щоб отримати підтримку і довіру для просування нашої програми з вирішення абортів, ми посилалися на кількість нелегальних абортів, що здійснюються в США щорічно. Фактична цифра наближалася 100 000, але для ЗМІ ми збільшили цифру до 1 мільйона. Повторення великої брехні досить швидко переконує громадськість.

Число жінок, що гинуть від нелегальних абортів, було близько 200-250 на рік. На графіках, які ми постійно подавали в засоби масової інформації було 10 000. Ці помилкові цифри були вкорінені у свідомость американців, переконуючи багатьох, що необхідно змінити закон про аборти.

Маркетингова кампанія NARAL, заснована на цих простих тактиках, була вражаюче успішною. У 1973 році всього через чотири роки після заснування NARAL, Верховний суд Сполучених Штатів постановив, що аборт є конституційним правом.

Сорок років по тому, майже 55 мільйонів життів американських дітей були перервані.

Американці двічі обирали на пост президента людину, яка виступає проти надання медичної допомоги немовлятам, які виживають після аборту, який вважає, що аборт це шанс для жінок, щоб «реалізувати свої мрії», і який в даний час намагається змусити католицькі медичні центри проводити аборти.

Сенатор штату Техас, яка зробила все можливе, щоб заблокувати законопроект, що забороняє аборти на пізньому терміні була названа «приголомшливою жінкою» скаутами Америки.

58% американців сьогодні виступають проти абортів у всіх або в більшості випадків, але завдяки майже повному замовчуванні правди на тему абортів з боку ЗМІ, багато з них, ймовірно, вважають, що вони знаходяться в меншості, як і передбачала NARAL.

Пролайфери, які прагнуть мирно протестувати в Америці, регулярно піддаються критиці з вимогами замовкнути.

55 мільйонів життів — одна шоста частина населення Америки — в найбільшої християнської нації на землі, як свідчить юридичне формулювання. Це те, що зробила невелика група людей, сидячи в кімнаті і зі сміхом думаючи про кращий спосіб виходу вбивства на ринок. Вони виявилися в змозі це виконати.

Доктор Натансон пізніше зрозумів жахливу правду, чим є аборт, але, незважаючи на всі його зусилля, він не зміг загнати монстра назад в клітку. Пропагандою він допоміг створити цілу нову галузь, існування якої залежало від продовження і розширення легалізації абортів.

Серед організацій, які інвестують в абортивну промисловість, найбільш відома, звичайно, Планування сім’ї, або Плановане батьківство, яка заробляє мільйони доларів на ринку абортів.

Помітні гасла, глузування, істерія і брехня склали пісню щуролова про те, як змусити замовкнути і спокусити мільйони звичайних, порядних американців, щоб привести свою країну на скелю моральної прірви, де вбивство немовлят рекламується як «свобода», «вибір», і "право "кожної жінки.

Розуміння ступеня падіння Америки, якій майже неможливо піднятися і повернутися назад, нехай утримає інші країни від сповзання в цю прірву.

Переклад: Дмитро Тирусь

Джерело: http://www.family-institute.org.ua/novini/articles/bernard-natanson-marketing-abortiv.html

Нравится
разработка вышивки
сколько сейчас время